RSS

płytę gazowa jakiej firmy

Świat według Marcina | serwis o wszystkim i zewsząd. All4one.


Temat: Czas wykonczenia domku


Mam pytanie do Grupowiczow którzy maja za soba pierwszy dom - ile czasu
potrzebuje na wykończenie stanu surowego z kompletnym dachem i
doprowadzenie go do takiego etapu abym mogl się tam wprowadzic.
Sprzedaje mieszkanie i musze zarezerwowac sobie jakis czas na
wykończenie domu. Czy np. 4 miesiace wystarcza na wszystkie instalacje,
tynki (suche) szambo bialy montaż i te pe..?


15 lipca dostałem zezwolenie, 1 sierpnia zacząłem, wprowadzam się w
przyszłym tygodniu bo muszę opuścić mieszkanie. ale:
- nie położyłem parkietów na parterze (poczekam, bo się boję żeby się nie
wypaczyły)
- nie tynkowałem garażu (temperatura)
- nie mam podłóg na strychach
- łazienka bez płytek (poczekam niech pooddycha, zrobię z podłogą)
Instalacja gazowa 1 miesiąc z wykonaniem ( nie mam znajomych -
NAJPRZYJEMNIEJSZA FIRMA Z JAKĄ ZAŁATWIAŁEM),
przyłącze (ZE - NAJMNIEJ PRZYJEMNA FIRMA), studnia (tu sie wkopałem - 34 m),
szambo (musiałem kupić -  za wysoki poziom wód gruntowych),
Wykończeniówka (tynki, płyty, terakota, drzwi...- robi mi jedna firma i
jakby nie on to za diabła bym nie zdążył!!)
Jak zaplanujesz to możesz się wyrobić, ale planuj z zapasem 3 tygodni
CEzar


Źródło: topranking.pl/1558/czas,wykonczenia,domku.php


Temat: Sprzęt Zanussi do kuchni...
Gość portalu: aankaa napisał(a):

> rok temu kupiłam "hurtem" płytę (gazową), lodówkę i zmywarkę tej firmy.
Wiem,
> że rok to krótko, ale wszystko działa bez zarzutu (i nie "daje po oczach"
> mnogość niezdrapywalnych firmowych znaczków). Na dodatek hurtownia, gdzie
> robiłam zakupy, na "kolejne" sztuki dała upust.

Domyślam się że masz namyśli amice.
Płyta to wszystko jedno jakiej firmy.Cobyś niekupiła zawsze to będzie płyta
wyprodukowana w Niemczech przez firmę CERAN SCHOTT.I dobrze zrobiłaś kupójąc
ją pod nazwą amica.Pod inną mogłaś przepłacić nawet 150%. Jeżeli masz lod. do
zabudowy to problemy zaczną się dopiero po kilku latach. Co do zmywarki to te
z przed 15 lat też dobrze myły i chyba mniej się psuły.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,4771937,4771937,Sprzet_Zanussi_do_kuchni_.html


Temat: Płyta + piekarnik do zabudowy
Cześć,
O jaką płytę Ci chodzi? (elektryczną, ceramiczną, gazową??), bo piekarnik to na
pewno elektryczny.
Mamy płytę gazową Amica i piekarnik elektryczny tez tej firmy. Bardzo podoba mi
się dostępność serwisu tej firmy. Kiedy mieliśmy problemy z zapalnikiem na
początku, zaraz byli na drugi dzień.
Przy płycie gazwej nie ma wiele różnic pomiędzy typami, raczej tylko wygląd.
Natomiast dużo jest do wyboru przy piekarniku, różne bajery itd. No oczywiście
musi być termoobieg, ale to już chyba standart. Mamy też możliwośc obrotowego
rożna i wyciągane szczebelki w środku, które można myć. Wiem, że jest jeszcze
cos takiego jak sonda, która sprawdza temperaturę pokarmu wewnątrz. Ale czy to
jest potrzebne??
Tak właściwie to jeżeli traficie do odpowiedniego sklepu z dobrą obsługą, to
już będzie sukces.
Powodzenia!
mami
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,6854276,6854276,Plyta_piekarnik_do_zabudowy.html


Temat: Zmywarka?
Czy mozesz przyznac sie, jaka masz zmywarke? Moze bylo, ale nie doczytalam...
Wnioskuje z Twoich wypowiedzi, ze jestes srednio zadowolona z tego urzadzenia
(skoro w ramach oszczednosci zmywasz recznie, a maszyna pozera tyle chemii..).
Ja nawet przez sekunde nie zalowalam,ze ja kupilam i dziennie wychwalam pod
niebiosa. I tak od 4 lat. Wiem, ze to zmywarka o szer. 45cm. Ale jaka firma?
Nota bene, w ten sposob odpowiedz uzyskali ci, ktorzy mysla o malutkiej
zmywarce... Oszczednosc wody i pradu, o Calgonitach nie mowiac, zadna. Ja tylko
jeszcze wspomne, ze moja kuchnia ma 2 na 2.5 metra (czyli bardziej niz mala), z
czego jeden z naroznikow pozera komin (czyli rzeczywista powierzchnia jest
jeszcze mneijsza, niz z prostego wyliczenia). Udalo mi sie tak ergonomicznie
urzadzic to pomieszczenie, ze spokojnie zmiescila mi sie zmywarka 60cm
(jednokomorowy zlewozmywak bez ociekacza, obok plyta gazowa, pod ktora
zamontowana jest zmywarka, a piekarnik w innym miejscu). Wszystko gra!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,6945806,6945806,Zmywarka_.html


Temat: sprzęt AGD pod zabudowę
sprzęt AGD pod zabudowę
Witam.

Jakich firm sprzęt pod zabudowę polecacie?
U mnie zaczęło się od Simensa, później było Gorenje (głównie ze względu na
stylistykę), ale teraz (finał remontu = brak gotówki) trzeba zejść na
ziemię...
Myślę o Amice. Jednak niewiedzieć dlaczego coś mi mówi, że to szajs (lodówki
podobno straszny).
Czy istnieje jakaś alternatywa w podobnych cenach?
Zamierzam kupić kuchenkę mikrofalową, płytę gazową, piekarnik elektryczny,
lodówkę, pralkę, okap. Ważne, że wszystko ma iść pod zabudowę, łącznie z
pralką (w łazience zabrakło miejsca i idzie do kuchni). No może lodówka
jeśli byłaby łądna zostanie nie zabudowana.

Dziękuję i pozdrawiam.
Sebastian.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,8531710,8531710,sprzet_AGD_pod_zabudowe.html


Temat: Sprzęt do zabydowy kuchni-jaka firma?
Sprzęt do zabydowy kuchni-jaka firma?
Chciałabym zacząć kupować sprzęt do zabudowy kuchni:okap
(wyspa),mikrofala,piekarnik,kuchenka(gazowa,płyta z hartowanego szkła) i
zastanawiam się jaką wybrać firmę.Chodzi głównie o to, żeby sprzęt był
możliwie bezawaryjny.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,46890788,46890788,Sprzet_do_zabydowy_kuchni_jaka_firma_.html


Temat: kuchenka gazowo - elektryczna do zabudowy
kuchenka gazowo - elektryczna do zabudowy

Witam,

chciałbym kupić zestaw kuchenny do zabudowy (gazowa płyta + piekarnik
elektryczny). Interesują mnie zestawy w cenie 1000 - 1200 zł - ku mojemu
zdziwieniu okazało się, że są też takie niedrogie, widziałem firm ARDO,
Zanussi, Amica.
Nie mam jakichś szczególnych oczekiwań co do takiego zestawu, ma być po
prostu niezawodny i prosty w obsłudze (piekarnik nie musi mieć jakich super
bajerów).
Moje pytanie: czy ktoś z Was używa własnie takich niedrogich zestawów? Jak
się sprawują? Czy niska cena (mam wrażenie, ze przeciętny sprzęt tego typu
jednak kosztuje 2000 - 3000 zł) nie oznacza niskiej jakości? Czy może warto
dołozyć 500 - 1000 zł i kupić coś lepszego? Co dostaję za wyższą cenę w
przypadku tego sprzętu?

Aha, jeszcze jedno - rozumiem, ze wszystkie zestawy do zabudowy mają
standardowe rozmiary (szer.60) i pasują do typowych szafek pod zabudowę?

t.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,10054803,10054803,kuchenka_gazowo_elektryczna_do_zabudowy.html


Temat: Meble kuchenne i sprzet do kuchni
Meble kuchenne i sprzet do kuchni
Witam wszystkich - proszę Was o sugestie dotyczące wyboru firmy -producenta
mebli kuchennych. Myslalem o BRW jedna z nowszych kolekcji (modern line,
kolor venge). Czy naprawdę fronty z płyty MDF są zdecydowanie gorsze od
frontów drewnianych? I jakiej firmy lodówkę (ok. 180 cm) oraz kuchenkę gazowo-
elektryczną byście polecili? Czy prawdą jest, że srebrne sprzęty trudno
doczyścić? Dzięki
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,31340470,31340470,Meble_kuchenne_i_sprzet_do_kuchni.html


Temat: jaka wybrac kuchenke??
coucher napisał:

> poszukuje kuchenki (gazowej lub elektrycznej) do domu. jaka byscie polecili??
> (firma i czy gazowa czy elektryczna) z gory dziekuje

Ja mam już 2 lata płytę gazową Bosch i osobno piekarnik (oczywiście elektryczny)
też Boscha. I jestem super zadowolona!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,17456383,17456383,jaka_wybrac_kuchenke_.html


Temat: Gorenje - sprzet tej firmy
Gorenje - sprzet tej firmy
chcialbym zakupic cele urzedzenie kuchni - fmy Gorenje ( rady znajomych )
chlodziarko-zamrazarke
zmywarke
plyte gazowa
piekarnik sensoryczny
pralke

czy ktos z was ma stycznosc z rzeczami tej firmy ?
czy ktos moze mi pomoc w podjeciu decyzji - czy to dobry sprzet ?
a moze jakas podpowiedz co wybrac jakiej f-my ?
dziekuje za kazda pomoc

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,23928137,23928137,Gorenje_sprzet_tej_firmy.html


Temat: czy pakować się w zmywarkę?
Zayzayer czy mógłbyś napisać coś więcej odnośnie montażu zmywarki pod płytą
gazową? Kto to może zamontować(musi być specjalista?), jaka powinna być
wysokość mebli żeby się wszystko pomieściło?Co jeszcze muszę wiedzieć zanim się
za to wszystko wezmę?Takie rozwiąznie(tzn.zmywarka pod płytą) byłoby mi bardzo
na rękę bo byłoby dobre dojście i blisko do zlewu

Jaką firmę zmywarki(60cm) polecacie. Chodzi o to żeby nie była zbyt droga ale
oszczędna i dobra,cicha i co tam zmywarka jeszcze powinna.Jeśli to możliwe to
podawajcie przybliżone ceny :-)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,35539963,35539963,czy_pakowac_sie_w_zmywarke_.html


Temat: pralka ariston
allija napisała:

> najlepiej poszukaj np. na ceneo, są tam też opinie uzytkowników.
> Ja osobiscie nigdy juz żadnego aristona nie kupie, miałam i pralke i
> płytę gazową, obie rzeczy mocno awaryjne a serwis raczej dosyć
> nieprzyjemny. Wystarczy też wpisac tu w wyszukiwarkę bo o aristonie
> co chwila cos jest i raczej niezbyt pochlebnie.

Wpisując w wyszukiwarkę możemy znaleźć złe jak i dobre opinie nt. każdej firmy.
Mocno awaryjne?
Proszę sprecyzuj po jakim okresie nastąpiła awaria?
Co się stało?
Co takiego uraziło Cię w postawie serwisu?

twojsprzedawca.boo.pl
Strona o sprzęcie AGD. Nowości na rynku, informacje o promocjach, porady dla
kupujących, omówienia produktów.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,99061067,99061067,pralka_ariston.html


Temat: Jakiej firmy sprzet AGD polecacie?
Jakiej firmy sprzet AGD polecacie?
Chciałbym poznać wasze opinie na temat sprzętu AGD czyli jaką firme
byście polecali? Czy kupujecie sprzęt AGD jednej firmy?
Potrzebuje kupić lodówkę, piekarnik i mikrofalówkę wszystko do
zabudowy i jeszcze płytę gazową. Zastanawiałam się nad firma:
Bosch,Elektrolux,Amika,Whirlpool a może jakaś inna marka. Proszę
napiszcie co waszym zdaniem warto kupić.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,70519070,70519070,Jakiej_firmy_sprzet_AGD_polecacie_.html


Temat: płyta gazowa whirpool - opinie
płyta gazowa whirpool - opinie
szukam opini na temat płyty gazowej jak wyżej symbol AKT 699 IX, lub wogóle o
płytach gazowych tej firmy.

Nie wiem na jaką się zdecydować może macie jakieś sugestie, ale te z
rozsądnymi cenami oczywiście, bo nie wpominam wogóle o Smegu czy Aeg ;)
Pozdrawiam

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,28825118,28825118,plyta_gazowa_whirpool_opinie.html


Temat: nowe AGD do kuchni...poradzcie!
nowe AGD do kuchni...poradzcie!
Witam.Prosze doradzcie sprzet jakich firm wybrac do kuchni???Chodzi mi o
piekarnik,plyte gazowa i okap.Napiszcie prosze jaki macie sprzet i jak sie
sprawuje u was w domku.a moze ktos niedawno wymienial i jest teraz w
"temacie"?Bede barrrdzo wdzieczna!Bylam na forum "lazienkowym",ale tam maly
ruch jest, a ja jestem juz strasznie skolowana.Kochane poradzcie!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,630,29946762,29946762,nowe_AGD_do_kuchni_poradzcie_.html


Temat: płyta gazowa: inox czy szkło - prosze o opinie
płyta gazowa: inox czy szkło - prosze o opinie
zwracam sie z wielką prośbą o plusy i minusy obu tych płyt.
musze kupić sprzęt w ciągu 2-3 tygodni i nie mam pojęcia co? jestem
przerażona :((
do płyty potrzebowac będę oczywiście piekarnik, który musi byc niezależny, bo
bedzie w innym miejscu kuchni.
najbardziej frapuje mnie jednak wybór płyty gazowej: inox czy szkło? jak w
użytkowaniu i utrzymaniu czystości? czy to prawda, że inox bardziej sie
rysuje? będzie to sprzęt pewnie najczęsciej używany, tak myślę, dlatego będę
bardzo wdzięczna za wszystkie opinie i typy. ja nawet nie wiem na jaka firme
się zdecydować...
licze na waszą pomoc!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,124,45104060,45104060,plyta_gazowa_inox_czy_szklo_prosze_o_opinie.html


Temat: piekarnik do "słupka" - jaka firma?
piekarnik do "słupka" - jaka firma?
Chcę zabudowac piekarnik w słupku, zupełnie osobno umieścic płyte gazową.
Zastanawiam się nad firmą - głównie chodzi mi o piekarnik. Czy ktoś korzysta
z amica lub mastercooka? Jak się sprawują? Czy się psuja, szwankują? Jak z
serwisem? Niestety nie moge wydać dużo kasy. Mam nadzieję zmieścić się w 1600
zł i miec coś fajnego (termoobieg, rozen itp) w kolorze inox, co będzie mi
słuzyc przez lata.
Bardzo liczę na poradę.
A jakie sa Wasze doświadczenia ze zmywarkami pod zabudowę?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,124,48482347,48482347,piekarnik_do_slupka_jaka_firma_.html


Temat: Urządzam kuchnię-jaki wybrać sprzęt.
Urządzam kuchnię-jaki wybrać sprzęt.
Więc urządzam sobie kuchnię. Wszystko do zabudowy oprócz okapu-ma być kominowy.Lodówka wysoka, inox. Do tego piekarnik, zmywarka, płyta gazowa, robot kuchenny. oferują mi candy-no i nawet ładny jest ten sprzęt...a co wy mi polecacie, czym sie kierować i co wybrać, jakiej firmy. Dość pilne!Prosze o pomoc, z góry dziękuję.PS-w salonie kuchennym polecają candy, bo miałabym taniej i ta firma współpracuje z candy.To jaki ten sprzęt. ;)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,124,44523910,44523910,Urzadzam_kuchnie_jaki_wybrac_sprzet_.html


Temat: Jaka firme polecacie? Piekarnik, plyta, lodowka?
Jaka firme polecacie? Piekarnik, plyta, lodowka?
Jestem na etapie kupna piekarnika i plyty grzewczej (gazowej) do zabudowy i
lodowki nie do zabudowy. Lodowka w ukladzie na gorze chlodziarka, na dole
zamrazarka. Co byscie polecili? Dopiero zaczynam sie za tym rozgladac, wiec
wszelkie komentarze dotyczace na co powinnam zwracac uwage bardzo mi sie
przydadza.
Wszystko sredni przedzial cenowy, choc jesli byloby cos naprawde fajnego to
jestem w stanie zaplacic wiecej niz na razie planuje, byle byl to sprzet ktory
nie psuje sie raz w miesiacu.
Z gory dzieki za wszelkie rady i podpowiedzi :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,124,58563246,58563246,Jaka_firme_polecacie_Piekarnik_plyta_lodowka_.html


Temat: jaki piekarnik a jaka płyta gazowa????
jaki piekarnik a jaka płyta gazowa????
jestem zielona w temacie.. chciałabym kupic piekarnik elektryczny do zabudowy
plus płyte gazową, dorzdźcie mi jakiej firmy powinnam kupić?? chce umieścić
płyte gazowa w innym miejscu niz piekarnik?? kupic oba sprzęty tej samej firmy
czy różnych?? JAKICH?????
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,124,59362529,59362529,jaki_piekarnik_a_jaka_plyta_gazowa_.html


Temat: Potrzebna pomoc w wyborze sprzętu
Potrzebna pomoc w wyborze sprzętu
Chodzi mi o zmywarkę, kuchnię i okap.
Zmywarka 45 cm, Bosch, do zbudowy, panel odkryty inox, cena ma mniejsze
znaczenie niewiem czy warto kupowac najdroższa i jej nie wykorzystac, a nie
miałam nigdy zmywarki niewiem w co warto zainwestować.
Kuchnia elektyczna zintegrowana z płytą gazową. Nie mam pojęcia kompletnie
jaka firma się sprawdza, chcę by miała termoobieg na reszcie się nie znam, i
żeby nie odbijały się palce więc to chyba inox powinien być (ale niewiem napewno).
Okap - niewiem nawet jakiej firmy szukać, wiem tylko że ma być odkryty szer 60
cm, szkło zaokrąglone.
Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,124,63792403,63792403,Potrzebna_pomoc_w_wyborze_sprzetu.html